1.1. OWS skierowane są wyłącznie do osób prowadzących działalność gospodarczą (przedsiębiorców) w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiębiorców. Z zastrzeżeniem wyłączeń i zmian opisanych w pkt. 9. OWS lub w treści pozostałych postanowień OWS, OWS wiążą również będącą przedsiębiorcą osobę fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej oraz będącą przedsiębiorcą osobę fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy nie wynika, czy posiada ona dla niej charakter zawodowy, ale najpóźniej w chwili zawarcia Umowy złożyła oświadczenie, że Umowa nie ma takiego charakteru.
1.2. Definicje:
   1.2.1. Kanały Sprzedażowe – dostępne – w ramach OWS – kanały sprzedażowe, tj. Mail oraz zawarcie Umowy Sprzedaży osobiście w Punkcie Sprzedaży;
   1.2.2. Klient – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych;
(2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną,
prowadząca działalność gospodarczą, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą za pośrednictwem Maila lub osobiście w Punkcie Sprzedaży;
pojęcie Klienta obejmuje również Klienta Indywidualnego, chyba że postanowienia OWS stanowią inaczej;
   1.2.3. Klient Indywidualny – Klient będący osobą fizyczną zawierającą ze Sprzedawcą Umowę Sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy
      a. z treści Umowy Sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
lub
      b. z treści Umowy Sprzedaży nie wynika czy posiada ona dla niej charakter zawodowy, ale najpóźniej w chwili zawarcia Umowy złożyła oświadczenie, że Umowa nie ma takiego charakteru;
   1.2.4. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny;
   1.2.5. Mail – adres elektroniczny o domenie: @designlight.pl, za pośrednictwem którego Klient ma możliwość złożenia Zapytania ofertowego;
   1.2.6. Oferta – oferta Sprzedawcy, wedle postanowień Kodeksu cywilnego, złożona Klientowi przez Sprzedawcę, na warunkach opisanych w OWS;
   1.2.7. OWS – niniejsze ogólne warunki sprzedaży;
   1.2.8. Produkt – dostępna u Sprzedawcy rzecz ruchoma, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą; Produkty są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych; w wyjątkowych przypadkach, jeśli jest to wyraźnie oznaczone w nazwie lub/i w opisie Produktu może on stanowić Produkt poserwisowy lub używany, każdy taki Produkt znajduje się w stanie nadającym się do dalszego użytkowania zgodnie z jego przeznaczeniem;
   1.2.9. Punkt Sprzedaży – lokal, położony w Głuchołazach przy ul. Wrocławskiej 1b, w którym Klient ma możliwość osobistego złożenia Zapytania ofertowego, otrzymania Wyceny, Oferty, zawarcia Umowy Sprzedaży i jej realizacji;
   1.2.10. Sprzedawca, Usługodawca – Design Light spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Głuchołazach, ul. Wrocławska 1B, 48-340 Głuchołazy, KRS: 0000459222, NIP: 7532432005, REGON: 161526823, e-mail:
sklep@designlight.pl;
   1.2.11. Strony – Sprzedawca i Klient zwani łącznie;
   1.2.12. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą w oparciu o OWS;
 
   1.2.13. Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pomocą Maila, w oparciu o który składane jest Zapytanie ofertowe i/lub Wycena i/lub Oferta i/lub realizowana Umowa Sprzedaży;
   1.2.14. Usługobiorca – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną,
prowadząca działalność gospodarczą, korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej;
   1.2.15. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
   1.2.16. Wycena – sporządzony przez Sprzedawcę dla Klienta szacowany koszt sprzedaży lub dostawy Produktów według cen z chwili sporządzenia, stanowiący zaproszenie do podjęcia negocjacji celem zawarcia Umowy Sprzedaży; Wycena nie stanowi Oferty;
   1.2.17. Zapytanie ofertowe – zapytanie ofertowe złożone przez Klienta na Produkty.